vrijdag 13 november 2015

Trolley






Rondkijken zonder echt op zoek te zijn naar iets, op een site als Marktplaats is als boodschappen doen als je nog niet gegeten hebt. Je komt altijd thuis met iets wat je eigenlijk niet nodig had. Zo ook dit keer. Ik was niet op zoek naar een trolley, maar ja, als je er dan een paar tegen komt op Marktplaats, zoek je toch even door naar die ene mooie. En ja hoor,  na een tijdje rond zoeken vond ik deze, oud groene, ijzeren trolley. Tenminste, ik vind altijd van alles, mijn lief haal het waar dan ook vandaan op. Toch nog even gevraagd of het lollige bedrag van 20 euro wel klopte, maar het klopte. Nieuwe houten platen er in, lak erover, klaar. Ik hou van Marktplaats.




Looking around at sites like Ebay, without really needing anything, is like going to the grocery store, when you're hungry; You always end up with things you didn't need. And that was exactly what happened this time. I wasn't looking for a trolley, but when I saw one scrolling down, I couldn't help myself in search of an even prettier one. And that was when I found this old green, iron trolley. Well, I find things, my love picks them up. He had to check the price because it was so ridiculously cheap, but it really was 20 euros. Replaced the wooden plates, put some varnish on it, done. I love sites like Ebay.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten